A
A
A
wersja kontrastowa
Bowling OPR Bowling OPR Boisko Skatepark Wyspa Skatepark Wyspa Skatepark Wyspa Skatepark Wyspa Korty tenisowe OPR


Honorujemy karty MultiSport:


Honorujemy karty Fit Flex:


Honorujemy karty Fit Profit:
Aerobik

Zaliczany jest do najprostszych a zarazem najskuteczniejszych form aktywności fizycznej. W dowolnym tłumaczeniu oznacza tlen, powietrze, wytrzymałość, ruch co sugeruje, że aby być zdrowym należy dostarczać organizmowi tlenu potrzebnego do życia a najlepiej uczynić to poprzez ruch. Współcześnie poprzez aerobik rozumie się zajęcia gimnastyczno-taneczne charakteryzujące się wzmożoną intensywnością wykonywane przy muzyce. Cieszy się dużym zainteresowaniem szczególnie wśród kobiet. Jego niesłabnąca sława wynika zapewne nie tylko z korzyści zdrowotnych, ale również z tego, że ćwiczenia te przynoszą radość i bardzo przyjemne zmęczenie, a wręcz zadowolenie z wykonanego wysiłku.

Do wyboru, w zależności od indywidualnych preferencji i celu ćwiczeń, oferujemy kilka odmian zajęć:

  • ABT
    Zajęcia ujędrniające i wzmacniające dolne partie mięśniowe: brzucha, pleców, pośladków i ud. Większość ćwiczeń wykonuje się w pozycjach niskich izolowanych, działając na wybrane partie mięśniowe. Cechą charakterystyczną jest wielokrotne powtarzanie tych samych ćwiczeń oraz umiarkowana lub duża intensywność. Zajęcia przeznaczone dla każdego.
  • ANTYCELLULIT CLASS
    Trening mający na celu spalanie tkanki tłuszczowej i rzeźbienie ciała. Zajęcia składają się z krótkiej rozgrzewki, części kondycyjnej oraz interwałowych ćwiczeń ujędrniających uda, pośladki, brzuch i talię. Trening wymagający, ale bardzo efektywny.
  • BODY BALANCE
    Zajęcia, które łączą w sobie elementy stretchingu, yogi, pilatesu oraz zdrowego kręgosłupa. Ćwiczenia poprawiające elastyczność całego ciała i wytrzymałość mięśni głębokich. Regularne uczesticzenie w zajęciach poprawi Twoją zdolność ruchową, równowagę wewnętrzną, zmniejszy stres i napięcia wewnętrzne, co uczyni Cię pogodniejszym, spokojniejszym i silniejszym. Gwarantujemy wspaniały relaks dla ciała i duszy w świetnej atmosferze pełnej pozytywnej energii.
  • FATKILLER XCO TRAINING
    Zajęcia o wysokiej intensywności, przy użyciu specjalnych hantli z dynamiczną masą-XCO Trainer, które zwiększają wydatek energetyczny i pobudzają metabolizm.
  • FIT BODY
    Podczas zajęć wykorzystywane będą różne sprzęty treningowe. Podczas 50 minut pracy poruszysz całe ciało, co w stosunku w krótkim czasie pozwoli ukształtować sylwetkę, przyspieszyć metabolizm i spalanie tłuszczu. Podczas lekcji popracujesz nad wzmocnieniem mięśni całego ciała, równowagą i koordynacją ruchową jednocześnie. Wszystko to zamknięte w jednej, logicznie skonstruowanej lekcji. Świetna zabawa, duże wyzwanie i ogromne zadowolenie z efektów treningu.
  • GIMNASTYKA DLA SENIORÓW
  • JĘDRNE POŚLADKI
    Zajęcia wzmacniające dolne partie mięśniowe ze szczególnym uwzględnieniem ud i pośladków. Trening intensywny, z wykorzystaniem dodatkowe sprzętu (m.in. hantle, tubingi, dyski, stepy) i obciążenia własnego ciała.
  • JOGA
  • PŁASKI BRZUCH
    Bardzo intensywne zajęcia, które ze względu na interwałowy charakter przyspieszą Twój metabolizm, pozwolą spalić tkankę tłuszczową i wzmocnią mięśnie brzucha oraz pleców. 20-minutowa rozgrzewka podniesie Twoje tętno, tak by praca nad mięśniami brzucha przyniosła oczekiwane efekty. Daj z siebie wszystko i ciesz się z efektów pracy nad swoim ciałem!
  • SZKOŁA ZDROWEGO KRĘGOSŁUPA DLA SENIORÓW
  • SZTANGI
    Zajęcia, podczas których główną rolę grają sztangi :) Obciążenie dobierane jest indywidualnie do twoich możliwości, muzyka nadaje tempo, instruktor motywuje. A najważniejsze, że szybko zobaczysz efekty – jędrne pośladki, kształtne ramiona, wyrzeźbione plecy.
  • TBC
    Total Body Condition, rzeźbienie mięśni całego ciała kształtowanie sylwetki (pośladki, biodra, uda, ramiona, brzuch, biust). Zajęcia mogą być prowadzone z wykorzystaniem piłek, ciężarków, gum czy stepu, wykonywane zarówno na stojąco jak i w pozycji leżącej odciążającej kręgosłup. Poprawiają koordynację ruchową, zwiększają wydolność fizyczną i przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej. Zajęcia dla każdej grupy wiekowej.
  • TRENING METABOLICZNY
    Intensywne zajęcia, poprzedzone rozgrzewką, wykorzystujące zasady treningu obwodowego, funkcjonalnego i elementy treningu cross fit. Obciążeniem najczęściej jest twoje ciało, ale również kettle, piłki lekarskie, hantle, tubingi, stepy. Trening ma na celu podkręcić twój metabolizm.
  • TRENING SYLWETKOWY
    Zajęcia wykorzystujące zasady treningu oporowego i elementy treningu cross fit. Sztangi, hantle, kettle oraz dynamiczne ćwiczenia z obciążeniem własnego ciała połączone w jedną logiczną całość pomogą Wam w ukształtowaniu jędrnego i gibkiego ciała.
  • ZUMBA
    Nowoczesny system fitnessu, idealnie i w krótkim czasie kształtuje sylwetkę, nieskomplikowane kroki taneczne, urozmaicone kombinacje ruchów przy energicznej muzyce (tj. salsa, samba, flamenco, cha-cha, rumba, twist itp.) Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.
  • ZUMBA®STEP
    Najnowszy program Zumba®. Zajęcia skupione na niższych partiach ciała, wysmuklające nogi i pośladki. Doskonały trening cardio, spalający jeszcze więcej kalorii niż klasyczna Zumba® Fitness. Łączy świetną zabawę, energetyczną muzykę i proste choreografie z Zumba®Fitness z efektami zajęć step aerobiku. Podkręć swój trening, naładuj baterie na cały tydzień, baw się tańcem i osiągaj zaskakujące wyniki!
  • ZUMBA GOLD DLA SENIORÓW

Harmonogram

 

Wszystkie banery
pro-rodzina nordic
Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji
Oddział Ośrodek Przywodny Rataje
os. Piastowskie 106a
61-164 Poznań
tel: (61) 871 06 42
e-mail: osrodekrataje@posir.poznan.pl
Menu